Actuarial Outpost
 
Go Back   Actuarial Outpost > Search Forums
FlashChat Actuarial Discussion Preliminary Exams CAS/SOA Exams Cyberchat Around the World Suggestions


Showing results 1 to 25 of 300
Search took 5.83 seconds.
Search: Posts Made By: r. mutt
Forum: Property - Casualty / General Insurance 04-19-2019, 01:59 PM
Replies: 295
Views: 80,067
Posted By r. mutt
Has anyone here come across Lemonade's statutory...

Has anyone here come across Lemonade's statutory 2018 data? My contact in Finance has moved on and I haven't gotten access to it yet.
Forum: Property - Casualty / General Insurance 04-15-2019, 11:47 PM
Replies: 58
Views: 18,967
Posted By r. mutt
Liberty Mutual buying their bond businesses. ...

Liberty Mutual buying their bond businesses.

https://www.businessinsurance.com/article/20190415/NEWS06/912327881/Liberty-Mutual-buys-AmTrust-surety-business
Forum: Non-Actuarial Topics 02-20-2019, 07:54 PM
Replies: 222
Views: 11,187
Posted By r. mutt
Well THAT took a little longer than planned. And...

Well THAT took a little longer than planned. And meh to a new thread. Show is coming.
...
Forum: Property - Casualty / General Insurance 02-08-2019, 11:32 AM
Replies: 2,143
Views: 322,985
Posted By r. mutt
I think the issue is, there has to be a depot...

I think the issue is, there has to be a depot somewhere where goods get transitioned to smaller vehicles, and how does the convoy get there? It’s not going to be able to drive through most local...
Forum: Property - Casualty / General Insurance 02-08-2019, 06:29 AM
Replies: 2,143
Views: 322,985
Posted By r. mutt
I wonder about the logistics of on and off to and...

I wonder about the logistics of on and off to and from the highway for a convoy. I read somewhere that these kinds of convoys will require depots essentially right at the highway, so maybe that...
Forum: Sports 02-04-2019, 01:20 PM
Replies: 219
Views: 4,566
Posted By r. mutt
On a bunch of plays Belichick put 4 down lineman...

On a bunch of plays Belichick put 4 down lineman and six defensive backs up close to the line, daring Goff to figure out where the open receiver was. I wouldn't have run Gurley into that either.
Forum: Sports 02-03-2019, 10:27 PM
Replies: 219
Views: 4,566
Posted By r. mutt
Sttelers-Vikings was pretty bad.

Sttelers-Vikings was pretty bad.
Forum: Sports 02-03-2019, 10:14 PM
Replies: 219
Views: 4,566
Posted By r. mutt
True.

True.
Forum: Sports 02-03-2019, 10:08 PM
Replies: 219
Views: 4,566
Posted By r. mutt
In!

In!
Forum: Sports 02-03-2019, 10:04 PM
Replies: 219
Views: 4,566
Posted By r. mutt
lol legatron

lol legatron
Forum: Sports 02-03-2019, 09:59 PM
Replies: 219
Views: 4,566
Posted By r. mutt
Holy shit thought that was going to hook at the...

Holy shit thought that was going to hook at the last second again.
Forum: Sports 02-03-2019, 09:52 PM
Replies: 219
Views: 4,566
Posted By r. mutt
Sony Michel slides through such little gaps...

Sony Michel slides through such little gaps...
Forum: Sports 02-03-2019, 09:50 PM
Replies: 219
Views: 4,566
Posted By r. mutt
Sean McVay face is gonna be a meme.

Sean McVay face is gonna be a meme.
Forum: Sports 02-03-2019, 09:49 PM
Replies: 219
Views: 4,566
Posted By r. mutt
https://news.vice.com/en_us/article/j5zam3/asmr-cr...

https://news.vice.com/en_us/article/j5zam3/asmr-creators-want-you-to-know-its-art-not-a-weird-sexual-fetish

Nothing NSFW. Just...weird.
Forum: Sports 02-03-2019, 09:45 PM
Replies: 219
Views: 4,566
Posted By r. mutt
Thatís it, thanks.

Thatís it, thanks.
Forum: Sports 02-03-2019, 09:42 PM
Replies: 219
Views: 4,566
Posted By r. mutt
Holy crap, theyíre doing a commercial with that...

Holy crap, theyíre doing a commercial with that weird sensory thing they do on YouTube. WTF is it called? I just saw a whole thing about it. People are addicted to it.
Forum: Sports 02-03-2019, 09:41 PM
Replies: 219
Views: 4,566
Posted By r. mutt
:iatp:

:iatp:
Forum: Sports 02-03-2019, 09:41 PM
Replies: 219
Views: 4,566
Posted By r. mutt
Oh look, Brandin Cooks dropped a pass.

Oh look, Brandin Cooks dropped a pass.
Forum: Sports 02-03-2019, 09:37 PM
Replies: 219
Views: 4,566
Posted By r. mutt
Yeah, Iím guessing the horror movie version of a...

Yeah, Iím guessing the horror movie version of a spider, something more gnarly than you find in your house.

Unless you live in Australia.
Forum: Sports 02-03-2019, 09:36 PM
Replies: 219
Views: 4,566
Posted By r. mutt
Yes.

Yes.
Forum: Sports 02-03-2019, 09:35 PM
Replies: 219
Views: 4,566
Posted By r. mutt
Oh, that classic horror story trope, the zit gone...

Oh, that classic horror story trope, the zit gone rogue. #ads
Forum: Sports 02-03-2019, 09:33 PM
Replies: 219
Views: 4,566
Posted By r. mutt
Hey Snoo - GRONK!!!

Hey Snoo - GRONK!!!
Forum: Sports 02-03-2019, 09:32 PM
Replies: 219
Views: 4,566
Posted By r. mutt
GRONK!!!

GRONK!!!
Forum: Sports 02-03-2019, 09:30 PM
Replies: 219
Views: 4,566
Posted By r. mutt
You wonder if they use just a tiny amount to aid...

You wonder if they use just a tiny amount to aid in fermentation. Either way, they are losing the advertising war.
Forum: Sports 02-03-2019, 09:27 PM
Replies: 219
Views: 4,566
Posted By r. mutt
Omg, running Gurley on 3-22. Thatís like...

Omg, running Gurley on 3-22. Thatís like actively trolling your own player during the game.
Showing results 1 to 25 of 300

 

All times are GMT -4. The time now is 05:56 AM.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
*PLEASE NOTE: Posts are not checked for accuracy, and do not
represent the views of the Actuarial Outpost or its sponsors.
Page generated in 0.21925 seconds with 7 queries